Betöltés alatt... Kérem várjon...

Kedvelt gyártók

Hirlevél feliratkozás


Hogyan működik a Motor-Life?

HOGYAN MŰKÖDIK A MOTOR-LIFE?

 

A MOTOR-LIFE egyszerű láncú impregnált molekuláris kötés segítségével védi a fémfelületeket, amely kötés nem változtatja meg a mechanikus berendezések precíziós megmunkálású belső részeinek toleranciáját. Az impregnált molekuláris kötés létrejötte azt jelenti, hogy a MOTOR-LIFE és a fém molekuláris szerkezete között kis súrlódás és alacsony terhelés esetén már 38 °C – on 1-2 üzemóra elteltével, nagy súrlódás és magas terhelés esetén pedig 65 °C– on szinte azonnali kémiai reakció játszódik le. Ennek eredményeképpen a MOTOR-LIFE beépül a fémbe, és így a fém részévé válik. Amikor a MOTOR-LIFE beleépül a fémbe, a felület ellenállóképessége illetve a fém felülete radikálisan megerősödik. Ez azt eredményezi, hogy a fém molekuláris szerkezete merevebb, a bekentség tartósabb lesz, tehát a szerkezet erősebbé válik. A fém merevebb szerkezetének egy magasabb fokú bekentséggel való összekapcsolódása azt eredményezi, hogy a terhelésnek kitett felületek hatékonyabban működnek, kevesebb hőt termelnek, és a mechanikus berendezés belsejében a súrlódás minden pontján kevésbé használódnak el.

15°C alatti hőmérsékleteken a MOTOR-LIFE szintén betakarja és védi a fémet, hiszen a szintetikus molekuláris kötés, amely a fém belső molekuláris szerkezetében korábban impregnálódott, azt eredményezi, hogy az alkatrészek tartósan bekenve maradnak molekuláris szinten, nem keletkeznek rétegek, amelyek egyébként megsűrűsödnének és részlegesen vagy teljesen szétválnának.

 

A MOTOR-LIFE előnyei a következők:

  • minden fémfelület állandó kentsége;

  • a súrlódási pontokban csökkenti a fém hőmérsékletét;

  • ugyanolyan energiafelhasználás esetén növeli a kifejtett erőt;

  • csökkenti: az oxidációt, a termikus dekompozíciót, a korróziót és az elhasználódást;

  • minimum 5%-os üzemanyag megtakarítás érhető el vele

  • elektromos motoroknál alkalmazva 2-7%-kal csökkenti az elektromosenergia-felhasználást;

  • minden időjárási viszony közt csökkenti a beindítás energiaszükségletét;

  • megakadályozza a „száraz”indítást

  • nem csökkenti az eredeti olaj viszkozitását;

  • impregnált marad a fém belsejében, még olajcsere után is;

  • csökkenti a nem kívánt anyagok fémfelületeken való lerakódását, mivel a fém állandóan erősödik és kent marad. Segítségével nem jönnek létre a káros savak korróziós kötései, továbbá: a nem oldódó gyanták, lakkok, festékek, a fém szennyeződései és darabkái, amelyek megtámadnák a fémet, és hozzátapadnának.

  • üzemanyagrendszerben való alkalmazásánál megszünteti és meggátolja az égés során keletkezett lerakódásokat, és keni, illetve tisztítja az üzemanyag ellátó rendszert;

  • üzemanyag ellátó rendszerben való alkalmazását követően 10-15%-al csökken a káros anyag kibocsájtás

 

 

HOGYAN MŰKÖDNEK AZ IPARI OLAJOK?

 Az ipari olajok többsége azért fedi be a terhelésnek kitett felületet, hogy elegendő vastagságú réteget képezzen az olajból, a súrlódás, és a termelt hő elnyelésére. Olyan feltételeket teremtsen, amelyekben molekulatöredékek formálódnak, amelyek ezután fizikai (nem kémiai) vonzás eredményeként tapadnak a felületekre. Ez az állapot nem impregnált rétegekhez vezet, amelyek csak állandó olajkeringés mellett biztosítják a fémrészek bekentségét. Az állandó bekentség hiánya növelheti a működő felületek közötti feszültséget. Ez az állapot gépindításkor, illetve extrém használati körülmények között különösen kritikus. Ezek azok az alkalmak, amikor az elhasználódás csökkentése érdekében alapvető fontosságú a tartós impregnált kenés a kritikus érintkezési helyeken. Az ipari olajok olyan szennyeződéseket is vonzhatnak, és tarthatnak a folyékony oldatban, amelyek be tudnak kerülni az olaj és a fémfelületek közé, a kenőanyaghoz hasonló kapcsolatot képezve, amely kapcsolat állandósulhat, és rárakódhat a precíziós fém alkatrészek belsejére. Továbbá akadályozhatják az olaj szabad keringését a csatornákban és a fő olajvezetékben, így nagyobb súrlódást, hőtermelést, oxidációt okozva, amely az alkatrészek nagyobb méretékű elhasználódásához vezet, ezáltal nagyobb fenntartási kiadásokat eredményez.

 

 

ÖSSZEFOGLALÁS

 A MOTOR-LIFE növeli a hatékonyságot, meghosszabbítja a berendezések élettartamát, csökkenti az esetleges gépkiesések idejét, és segíthet megelőzni a nem tervezett javítási munkálatokat. A MOTOR-LIFE az energiafelhasználás és a fenntartási költségek csökkentésével javítja az eredményességi mutatót.

ss-motors.bmp